Adres: Nieuwe Donkstraat 1, 2809NJ Gouda

Beste Ouders/verzorgers,

Voor het komende voetbalseizoen is de teamindeling bij de jeugd bekend. Het uitgangspunt is om iedereen zo veel mogelijk op zijn of haar eigen niveau te laten spelen. Dit bevordert zowel het spelplezier als de ontwikkeling. De teamindeling is gebaseerd op observaties van de hoofdtrainers, veldtrainers en onze Hoofd Jeugdopleiding tijdens de trainingen en wedstrijden, en op feedback van coaches en leiders gedurende het seizoen.

Tijdens de ouderavond wordt de teamindeling per leeftijdsgroep kort toegelicht. Uiteraard is er die avond ruimte voor vragen.
Ook worden er op deze avond nog wat andere belangrijke zaken besproken.

Ouderavonden:
Onderbouw (m)O8 – O12 maandag 9 september 18:30 – 19:30 uur
Midden/Bovenbouw (m) O13 – O19 Woensdag 11 september 18:30 – 19:30 uur

Start trainingen:
Houd er rekening mee dat de trainingen voor iedereen beginnen vanaf maandag 19 augustus. Op ons mooie complex wordt op dit moment een nieuw kunstgrasveld aangelegd het gaat gebeuren dat wij aan het begin van het seizoen hiervan nog wat hinder gaan ondervinden. Onze trainers zullen een ieder die hiermee te maken krijgt tijdig infomeren.
Namens alle jeugdtrainers, technische Commissie & Bestuur,
Wensen wij iedereen een hele fijne vakantie en hopen wij iedereen weer fris en fruitig met vol goede moet te verwelkomen op onze mooie club.

DONK-JO-teams-AVG-2024-07-03-1 DONK-MO-teams-AVG-2024-07-03-2-1