Adres: Nieuwe Donkstraat 1, 2809NJ Gouda

Zaterdag 22 juni is het seizoen sv DONK afgesloten met de traditionele Dag-Nacht van DONK. Na het wat slechtere weer n voorgaande periode werkte het weer deze dag behoorlijk me, niet zo warm als voorgaande jaren, maar mooi genoeg voor alle activiteiten deze dag en nacht.
Na veel voorbereiding, werd vrijdag 21 juni al met de opbouw begonnen van veld en kantine, zodat zaterdagmorgen de jeugd de dag kon beginnen met het waterspel, stormbaan en vele andere spellen op het hoofdveld. Vele ouders kwamen kijken, zodat het gezellig druk was, Na de lunch werd de dag voor de jeugd afgesloten rond 15 uur en aansluiten werd er 7×7 gespeeld met alle senioren, man en vrouw en jeugd vanaf 16, waarbij het soms best fanatiek ging, maar waar er ook werd gelachen met elkaar tijdens de wedstrijden.
Na een verkwikkende douche van de spelende leden, druppelden vanaf 21 uur de mensen binnen voor de afsluitende feestavond, welke werd geopend door een Brassband, waardoor de sfeer er gelijk in kwam en de eerste danspasjes werden gezet.
Hierna ging de disco spelen, afgewisseld met de band “Afslag 20” uit Brabant.
Tussendoor werden John Olsthoorn en Remco Overkamp bedankt voor vele jaren selectie begeleiding en ook Ed van Riemsdijk en Wendy Verkaaik werden bedankt voor bewezen diensten bij selectie.
Ook voor de inwendige mens werd gezorgd en konden mensen een heerlijk broodje halen bij de Foodtruck.

Het was in onze ogen wederom een zeer geslaagde dag en daarom namens sv DONK, Hartelijk Dank, aan de organisatie van deze dag.
Voor diverse mensen als begeleider van DONK pupillenkamp komt er nog een druk weekeinde aan en we sluiten af met een Jeu de Boules toernooi op 6 juli, waarna vele kunnen gaan genieten van een wat rustigere periode bij sv DONK, hoewel de diverse commissie en Bestuur alweer druk zijn om alles voor aanvang nieuwe seizoen te regelen.

Namens Bestuur ook allemaal al vast een fijne vakantie en zomerstop toegewenst en tot in augustus in een opgeknapte kantine en met een nieuw kunstgrasveld op veld 2.

Bestuur sv DONK