Adres: Nieuwe Donkstraat 1, 2809NJ Gouda

Woensdag 9 oktober a.s. zal de officiële opening plaats vinden van veld 2, waar een nieuw kunstgrasveld op ligt en de nieuwe innovatie onder het veld is aangelegd.

De opening zal worden verricht door de Wethouder Sport van Gemeente Gouda.

Hieronder het globale programma

1. Inloop/ontvangst (16:00 – 16:30 uur)
  • Ontvangst van gasten met koffie, thee, limonade in clubgebouw
  1. Welkomstwoord (16:30 – 16:55 uur)
  • Een korte introductie door de voorzitter van de voetbalvereniging over het project en de voordelen van de innovatieve techniek + korte presentatie over de warmtewintechniek, gepresenteerd door Aendless/Antea en evt. SPORT•GOUDA. (clubgebouw SV DONK)
  1. Ludieke Openingshandeling (17:00 – 17:15 uur)
  • Opening door o.a. de Wethouder Sport Michiel Bunnik op het veld:

Kort praatje wethouder en vervolgens worden wethouder en afgevaardigden van SPORT•GOUDA, Aendless, Antea en SV DONK worden uitgedaagd om een ‘warmtewinst’ penalty te nemen op 5 kleine doeltjes met elk een Duurzaamheidsdoelstelling. Doeltjes worden zo opgezet dat ze het precies gedeelte van het veld markeren dat is voorzien van het systeem.

1. Rondleiding en Demonstratie (17:15 – 17:40 uur)
  • Start rondleiding over/langs het veld met uitleg over de techniek en de voordelen voor media en geïnteresseerden. Aendless/Antea/SPORT•GOUDA e.a.

(tegelijkertijd)

1. Activiteiten voor kinderen (tegelijkertijd in clubgebouw en/of op veld) (17:20 – 17:40)(nog niet bekend of dit doorgaat)
  2. Afsluiting (17:40 – 18:00 uur)

Mogelijkheid voor netwerken en informeel napraten met een drankje in clubgebouw

Indien u aanwezig wilt zijn bij de opening, zien wij uw aanmelding graag tegemoet op mailadres voorzitter@svdonk.nl Dit om te weten hoeveel mensen er ongeveer aanwezig zijn deze middag.

Bestuur sv DONK