Adres: Nieuwe Donkstraat 1, 2809NJ Gouda

Helaas heeft het Nederlands elftal op woensdag 10 juli in de allerlaatste minuut van de wedstrijd alsnog een tegentreffer moeten incasseren en was de 2 minuten blessuretijd te kort, om nog een wonder te verrichten. het Nederlands Elftal kan naar huis, toch een mooi resultaat om de Halve finale te bereiken.

Elke wedstrijd hebben we in de DONK kantine met een grote groep DONK mensen de wedstrijden bekeken, wat gezellig was en een leuke omzet extra betekende voor sv DONK.
Iedereen die hier aan heeft bijgedragen hartelijk dank en mede de mensen die tijdens de wedstrijden in de keuken en achter de bar hebben gestaan.

Nu is de vakantietijd echt aangebroken, wordt er achter de schermen door het Bestuur en diverse commissies al weer werk verzet voor de voorbereiding van het nieuwe seizoen, welke in augustus weer van start gaat.
De eerste wedstrijden zullen zijn voor DONK 1 op dinsdag 20 augustus en zaterdag 24 augustus in het voorbereidingstoernooi van J. Thoen bokaal en vanaf 19 augustus gaan alle teams weer trainen(selectie wat eerder).

Bestuur sv DONK