Adres: Nieuwe Donkstraat 1, 2809NJ Gouda

SV DONK organiseert ter voorbereiding op het nieuwe seizoen traditioneel het Jober Thoen Memorial toernooi. Ter ere en nagedachtenis aan een van de meest markante en waardevolle vrijwilligers van onze vereniging.

Deelnemers zijn in deze 4e versie vv Groeneweg, FC Oudewater, vv ONA en uiteraard sv DONK. FC Oudewater verdedigt de eer van de Jober Thoen beker.

Op dinsdag 20 augustus worden de volgende wedstrijden gespeeld; DONK – FC Oudewater en vv Groeneweg – vv ONA. Beide wedstrijden vangen aan om 20.15 uur. In verband met de vervanging van ons 2e veld wordt vv Groeneweg tegen vv ONA eenmalig op het complex van Groeneweg in Zevenhuizen gespeeld.

Op zaterdag 24 augustus spelen de 4 teams allemaal op DONK. We vervolgen dan het toernooi om 12.00 uur met vv Groeneweg – FC Oudewater en daarna spelen om 14.30 uur sv DONK en vv ONA een Goudse derby.

Winst levert 3 punten op, gelijkspel 1 en elk gescoord doelpunt (met een max van 5) ook nog een extra punt. Wie volgt FC Oudewater op als toernooiwinnaar?

Zaterdag zal er direct na afloop van DONK – ONA een afsluitende prijsuitreiking zijn met daarbij een foodtruck, drankjes en muziek op het terras voor de (nieuw ingerichte en prachtig opgeknapte) kantine.

We hopen ook jou te mogen verwelkomen voor de eerste wedstrijden van DONK 1 onder leiding van de nieuwe trainer Jos Verweij. Een mooi begin van het nieuwe seizoen. En zoals onze kleine generaal zou hebben gezegd…”Doe het dan voor mij…”.

Tot dinsdag 20 augustus !!!